maandag 1 december 2008

Donderdag 4 december 2008: Toon Tellegen leest 'Raafvogels'

Met: Toon Tellegen en Albert van Veenendaal


(2e foto: Monique Besten)

Op basis van het grote aantal reserveringen geldt: de voorstelling is uitverkocht.
Perdu werkt met een wachtlijst waar u uw naam op kunt laten zetten. Mensen op de wachtlijst kunnen (voor zover de voorraad strekt) in aanmerking komen voor de niet opgehaalde kaartjes. Maak een reservering voor instructies/een plaats op de wachtlijst.


"Jaren geleden verzon ik iemand die ik mijn vader noemde. Het was op een ochtend, heel vroeg, ik kon niet meer slapen, ik herinner het mij nog goed. Mijn vader toonde zich niet verbaasd dat hij opeens zomaar uit het niets ontstond, en verzon, op zijn beurt, mijn moeder, mijn broers en mij. Hij bedacht ook, diezelfde ochtend nog, het leven dat wij moesten leiden."

Raafvogels is een bundel vol met gedichten over een verzonnen vader. Een dikke bundel met een grote eenheid, die Tellegen vorig jaar in de week van het luisterboek in een avondvullende voorstelling integraal voorlas in het BonBontheater in Amsterdam. Hij werd daarbij begeleid door pianist Albert van Veenendaal. Op 4 december brengt het duo deze bijzondere voorstelling opnieuw in Perdu, voorafgegaan door een inleiding van Tellegen zelf. Een unieke kans om een avond lang naar deze grote dichter te luisteren.

Aanvang: 20.30 uur; zaal open: 19.30 uur.
Reserveren via deze link

Geen opmerkingen: