zaterdag 4 oktober 2008

Afgelast: Vrijdag 10 oktober 2008: Voorstelling Toon Tellegen. Afgelast

Helaas kan de voorstelling 'Raafvogels' van Toon Tellegen en Albert Veenendaal op 10 oktober 2008 niet doorgaan. We hopen dit programma binnenkort opnieuw te kunnen aankondigen.

Over de voorstelling (die is afgelast):


"Jaren geleden verzon ik iemand die ik mijn vader noemde. Het was op een ochtend, heel vroeg, ik kon niet meer slapen, ik herinner het mij nog goed. Mijn vader toonde zich niet verbaasd dat hij opeens zomaar uit het niets ontstond, en verzon, op zijn beurt, mijn moeder, mijn broers en mij. Hij bedacht ook, diezelfde ochtend nog, het leven dat wij moesten leiden."
Raafvogels is een bundel vol met gedichten over een verzonnen vader. Een dikke bundel met een grote eenheid, die Tellegen vorig jaar in De week van het luisterboek in een avondvullende voorstelling integraal voorlas in het BonBontheater in Amsterdam. Hij werd daarbij begeleid door pianist Albert van Veenendaal.

Deze voorstelling, die voor 10 oktober 2008 in Perdu stond aangekondigd, is afgelast.

Geen opmerkingen: